DuskoSarkan.blogg.se

the first breath, the first fight

vaken

Publicerad 2012-09-20 07:23:41 i Allmänt,

fan oxå att man inte kan sova ordentligt. Sov lite ialla fall, klagar inte ska inte göra ett skit i dag,  ju en sak är nästan ett  måste lovat morsan. Skrattar själv bara tanken att många läser en bok på en kväll jag har alldrig klarat av och läsa en täcknad serietidning, Ibland är jag både arg och ledsen.så är det med adhd.  Men nu finns det ljud böcker och det är just det som stör mig. har lånat bok och fattar inget alltså ljudbok ja i morn måste lämmna tillbaka den, Varför käns det som att jag lovat nån och nej det har jag inte.  kafffeeee mmmmmmmmmmmm gott, nee den här ide om blogg är oxå ?????? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

dusko sarkan

Berättar i mina inlägg vem jag är

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela